fredag 5. februar 2010

stoff og stil

vår katalogen til stoff og stil dumpet ned i postkassa mi her om dagen og det er såååå mye lekkre stoff i den.. etter å ha skummet igjennom en hau med inspirerende syblogger med masse fine barne kjoler så måtte jeg bare bestille noe stoff i går.sydde også ett kostyme som leah skal ha i barnehagen neste fredag, det er en rød marihøne kappe så nå mangler jeg bare sorte flekker helst i filt men det er jo umulig å få takk i her i byen. prøvde meg også på en liten sele kjole til leah å mangler bare kantebånd som kommer i posten om en ukes tid. men målte kjolen etter en tynn sommer kjole som leah hadde og den ble litt trang over brystet og magen.  
nå skal jeg snart levere lille tulla i barnehagen og så skal jeg kose meg med behandlig hos hudpleieren med sparte bursdagspenger før jobb. dette er jobbe helga mi så dere hører nok ikke noe mer fra meg før søndag :) god helg folkens!

1 kommentar:

  1. Et stadig innom å kikker der jeg også. utrolig mye fint. Prøver å få meg en hobby, så jeg har kjøpt meg noen meter med polarfleece, tenkte å sy noen kjoler. Men jeg vet ikke jeg, synes det var vanskelig bare å klippe stoff etter mønsteret :p

    SvarSlett