søndag 16. august 2009

tilbake på jobb...

i morra er det tilbake på jobb får første gang på halvannet år. må si jeg gruer meg litt men skal ikke jobbe fult så det blir litt deilig å, gjøre litt annet. har jobbet på ica i risør nå siden 06 men siden de har både pusset opp hele butikken og fått post i butikk siden jeg var på jobb sist er det litt som å begynne på ny jobb. det går seg nok til etter hvert, men jeg gleder meg veldig til jeg er inn i rutiner og leah trivs godt i barnehagen og det bare er koselig å levere ho der, uten gråt og hyl. i tillegg til stresset med barnehagen og jobb start har jo så klart leah blitt syk i helga, vi har vært våkene så å si i hele natt med skrikk og skrål. jeg lurer på om det kan være en kombinasjon av flere ting, forkjølse, nye tenner og mye nytt med barnehagen. ho har jo vært dårligere enn dette før men like vel fått sove bedre. blir nok ikke lite sykdom i år tenker jeg, ho blir veldig fort syk og i barnehagen smitter de jo hverandre hele tiden. jeg krysser fingre og tær får at det blir rolig i natt og litt søvn på oss. jeg skal hvarfall ha sein vakt i morra, så da trenger ikke leah i barnehagen når ho ikke er i form. kryss fingrene får meg med syk unge og arbeids dager de nærmeste dagene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar