tirsdag 4. august 2009

på ønske listen, til leah:

her er litt klær og leker som jeg ønsker meg til leah i høst/vinter. den cupcake jakka er absolutt øverst på ønskelista, vil ha vil ha!! elsker den. de røde skoene synes jeg er skjønne og hadde passet ypelig til leah sin kåpe jeg kjøpte i våres. vet at hun er litt liten til å leke med dukke huset ennå, men er jo fint til pynt også da. jeg synes meste av det søte tøyet til små jenter er fra 50-80, og nå som leah bruker 86-92 skal det liksom være tøft. og bodyer er jo nesten umulig å finne i 86. og hm, hva skjer?? jeg vil ikke ha stramme dongeri bukser til min ett åring. tyne seg inn i trange bukser har ho hele sitt voksene liv til, nå skal de være søte små barn. noen som er enig??











1 kommentar:

  1. åh så fine de øverste skoene var! De må leah bare eje:) Synes jeg har set cupcake jakken på salg på en eller annen dansk nettside.. hvilken str trenger du? skal si fra om jeg finner den :)

    SvarSlett