fredag 9. november 2012

Planleggningsdag..


 Idag har det vært planleggnings dag i barnehagen og Leah har hatt fri, da benyttet vi sjansen og invitere Line, Tilde og Fride på ferske rundstykker og eggerøre m.m. jentene har storkost seg og lekt fin sammen, laget med trolldei (men kan ikke akkurat kalle det ferdig resultatet for figurer, mer trolldeiklatter..)
resten av helgen er fullpakket for mor, imorgen tidlig skal jeg på jobb og rett etter det skal jeg og en venninde og en kamerat på overnattings besøk hos en felles venninde som bor i Arendal. det er ikke ofte jeg kommer meg noen vei, og har aldri vært borte fra minsten og sovet borte før, så det skal bli litt godt. selv om det kun er til Arendal, trekvarter unna. det gjør det ihvartfall lettere for meg å komme seg avgårde.
 
 Ha en fin fredag og god helg alle sammen, nå skal vi straks få eldste mann i seng og så skal mannen og jeg kose oss med en bedre middag i ro og fred..
-klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Koselig med slike dager da:)
    Fine bilder!

    Kos deg masse med venner!
    Ha en fin helg,
    klem Jatte:)

    SvarSlett