lørdag 3. november 2012

litt av hvert på en lørdag...

Ukene flyr av gårde og plutselig er det en uke siden jeg var her.. og plutselig er vi i november.. hvordan skjedde det? uka vår går somregel veldig fort med nesten aktiviteter av noe slag hver dag, mandag er vi på åpenbarnehage, tirsdag er det ballett, onsdag er det svømming og åpenbarnehage og tordag er mor avgårde på sykurs.. og plutselig er det fredag igjen!
 
 Nå har jeg dekt bord og gjort klart til kveldens kos, da skal nemelig årets hummer fangst nytes sammen med familie..
 
 
 i stua har også en rosajulestjerne fått plass, kanskje litt tidlig? jeg sier at det er greit siden den er rosa :-)
 
her ser du en liten sniktitt på prosjektet jeg syr på kuret, gleder meg til det er ferdig så jeg kan vise, fant et stoff jeg forelsket meg helt i!! og jeg har sagt det før men sier det igjen, jeg oppdaterer ofte på instagram så hvis du vil følge meg der så heter jeg idamor :-)
 
god helg videre alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar