onsdag 7. november 2012

Min morgen består av å....

 
...kose med denne lille tulla!!




 
Jeg koser meg veldig med å være ekstra lenge hjemme med lille Marie for tiden, og tenker at det er helt greit at planene mine om å begynne på skole denne høsten gikk i vasken. tenk hvis denne mammadalten her skulle blitt overlevert i barnehagen nå da... jeg skjønner godt de som må men jeg ser meg selv som veldig heldig som kan være hjemme med henne et år til. her tuster hun rundt i ballettskjørtet til storesøster, det passet perfekt rundt den lille bollemagen.. hun har virkelig lært seg kunsten å gå, og går og går rundt i stua her. hun er ekstra fornøyd hvis hun får ha noe å små spise på samtidig og en eske rosiner er favoritten, de blir pent spredd utover stue, kjøkken og spisestue... Idag er det onsdag og åpenbarnehage, så nå må mor benytte sjansen til å stelle seg imens Marie sover litt..
Ha en fin onsdag alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar