torsdag 15. november 2012

Ønske lister for jentene til jul:

Marie:
 
  Marie ønsker seg stort sett tøy, gjerne litt pent tøy siden det meste hun har er arvet etter storesøster og mye av det er også barnehage arve tøy som ikke er så pent lenger. jeg fant også en super fin vinter jakke fra racoon som jeg kunne tenke meg å ha til begge jentene! ull er også gull på denne tiden av året!

Leah Sofie:

Leah synes selv det er veldig stas med tøy, hun har egentlig veldig masse men nye nytt pent er altid gøy, et par ekstra pysjamaser kunne hun trengt, og mor har falt helt for skjørtet fra memini. spark ser jeg for meg kanskje er noe Leah kan ha glede av på vinters tiden og at hun nå er stor nok for det. litt spill som er einet for hennes alder er noe vi ikke har, og det hadde vært koselig å inført spille kvelden her hjemme.
 
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar