torsdag 10. mai 2012

badet som skal bli større...





Det bittelille badet vi har oppe er under planlegging til å bli større, ut av vinduet du ser her har vi en ganske stor veranda med verandadør ut fra soverommet vårt som ligger vegg i vegg med badet. denne verandan blir så og si aldri brukt og vi har mye mer bruk for større bad og ikke minst et badekar til ungen (og meg)! mannen har tegnet og søkingen er i prosses, men jeg må si jeg gru gleder meg litt til å begynne og jeg er redd får at det tar mer tid og penger enn vi har tenkt, kanskje jeg bare har sett litt for mange episoder av "sinna snekkeren".. jeg gleder meg ihvarfall ekstremt til deg er ferdig og vi kan kose oss i badekaret! og ikke minst gjør det kvelds stell og morrastell mye lettere, nå har vi dusj og noe ting på vaskerommet og klær og noe annet "stasj" oppe, så det blir litt opp å ned og hente og sånnt både morran og kvelden! det skal bli nydelig å ha alt av pysj, kluter og kosmetik på badet oppe å stelle oss der så kan vaskerommet bli nettopp det, et vaskerom! vi tenker å ha et ganskestort hjørnebadekar og så blir det en liten dusj. jeg vil ha samme flisene og samme fargen på veggene, samme stilen. jeg liker den blå turkise fargen på såpepumpa og vil ha den på mosaikkfliser i dusjen og kanskje på en kant rundt badekaret! halve verandan blir større bad og resten blir større soverom til oss, da får vi også plass til et større garderobeskap og kan få alt på en plass der også! 
Gleder meg!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar