tirsdag 11. oktober 2011

"trille glede"



hvis det er en ting jeg virkelig gleder meg til med å få en liten en igjen så er det å trille tur med barnevogna. å se den lille ligge varmt og godt nedi der mens man trasker stolt rundt og møter på folk som skal se på det nye familie medlemmet. dette er den gamle vogna etter Leah, og jeg synes ennå det er den fineste vogna så kunne ikke tenke meg ny, mørke blå emmaljunga med områder med hvite prikker på, jeg har faktisk ikke sett noen med maken vogn, og det er jo litt ekstra gøy da. rosa vognteppe med hvite stjerner er også på plass, må jo få frem at det er en jente oppi der. og ellers er det meste klart, trenger bare litt luft i dekkene og så klart en baby så er vi klare for trille turer. idag har jeg vært på jordmor kontroll og fått sjekket det jeg mistenkte, at jeg har hatt "modnings rier". slimet har sansynligvis gått og jeg har et par cm åpning. så nå føler jeg virkelig det kan skje når som helst her, men så klart det kan jo være alt fra i morra til tre fire uker igjen, så man vet aldri. akkurat det synes jeg er litt følsesmessig utmatende denne siste vente tiden, prøver å finne på litt så det ikke blir så mye "venting". blir jo mest baby "prat" på bloggen her nå, men sånn er det når det er det som står i fokus i livet mitt for tiden.

-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar