fredag 23. april 2010

jesus og kopper og sånn....

igår var mannen og jeg innom en brukt butikk på vei til arendal på utkikk etter kjøkken, de hadde utrolig mye flott der og det er mulig vi skal bortover igjen og kjøpe noen stoler til kjøkkenet når det blir aktuelt, men foreløbig synes jeg det var litt vanskelig å kjøpe så mye ennå.men dette gamle bilde måtte jeg ha med meg hjem, tenkte det skulle få plass enten over vår seng eller over Leah sin seng. det er ett sikkelig gammelt bilde og ikke bare noe fabrikk laget i år totusen som skal se gammelt ut. det har noe tekst bak, har ikke tydet det ennå men ser ut som det er gitt som gave. men det er også en dato og den ene er 1866. jeg liker å forestille meg at dette er en skatt og med den rette tapeten så tror jeg dette blir lekkert over senga. husk det er de små detaljene som teller! 
ellers kjøpte jeg også noe som ikke er så veldig gammelt. vet ikke om dere har sett annonsen fra kremmerhuset, men det er ihvertfall tre deler til 69 kr. og jeg har faktisk ikke kaffe servise, før nå da. så kjøpte 8 deler, 4 grønne og 4 rosa. 

det er jo fult mulig og mixe her, grønnt og rosa går jo ypelig sammen! men nå må jeg hive meg rundt får skal jo faktisk snart på jobb. og savner tulla mi sånn, hun har sovet hos svigers i natt siden det er planlegnings dag og stengt i barnehagen idag. men gleder meg til å hente ho når jeg er fredig på jobb kl 15, deilig å slippe morra stress med barnehagelevering før jobb også da!det var jo foresten kjøkken vi var på jakt etter igår. satt i to timer og tegnet et flott kjøkken hos drømmekjøkkenet. vi venter spente på pris men er stygt redd for at det har tredobblet vårt budskjett. mulig vi må ty til ikea som veldig mange andre nordmenn velger å gjøre idag. MEN, uansett god helg folkens!!

3 kommentarer:

  1. Så fine ting !! Elsker de gamle Jesus bildene :) Og de koppene var nydeige da:))))

    SvarSlett
  2. Så nydelig bilde da..tror du har gjort et lite kupp der..ser de går for noe mer på brutbutikker på nett, enn du sikkert har betalt for det;)
    Selger de så fine kopper på Kremmerhuset nå altså? På tide jeg får tatt meg en liten tur da skjønner jeg..hi,hi;)

    SvarSlett
  3. Super søte kopper, så fint det ble å mikse dem litt! Og slike bilder er jeg også glad i, men finner ikke helt ut hvor jeg skal henge dem...kanskje jeg tilslutt må lage en hel jesus-vegg...hihi!

    God helg til deg også!

    SvarSlett