tirsdag 20. april 2010

gulv











vi prøver å bestemme oss for gulv siden det samme gulvet skal gå i begge stuene og på kjøkkenet som en helhet og da er det greit å ta gulvet som et utgangspungt. vi vet sånn ca hva vi vil ha, nemelig en stavs parket gulv med fas (er ikke helt sikker på om det heter det) jan martin har bestilt en vareprøve fra denne nett siden flottegulv.no, det er jo litt lettere å se live enn bare bilder på nettet. denne planleggings prossesen har jeg gledet meg til lenge men nå som den først er her og det ikke lenger kun handler om jeg liker sånn og sånn men det å ta avgjørelser på ordentlig så er det litt skummelt og veldig mye mer jobb enn jeg hadde tenkt. vi prøver å planlegge mest mulig nå men det er virkelig ikke lett uten de riktige målene på hvert rom.

3 kommentarer:

  1. Spennende, men vanskelig! Så veldig fine ut gulvene på bildene da. Jeg er veldig fan av lyse gulv, så når minstejenten er litt større og ferdig med å hakke i parketten skal vi slipe den ned og få det lyst!

    Lykke til med valget!

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg såååå mye til å se.. dere kommer til å få et fantastisk hus.

    SvarSlett
  3. takk for det :)jeg synes også det er finest med lyst, mørkt kan også være tøft men det passer ikke for meg ;)

    SvarSlett