søndag 11. april 2010

jeg elsker våren

jeg elsker det fine været vi har nå og det må bare nytes for det kan forsvinne like fort som det kom. vi har vært og kosa oss på randvikstranda idag også og jeg skal si lille tulla blir sliten av å være så mye ut og så aktiv. sola både tar og gir energi, og hun har jo ikke akkuart tid til å spise når vi er ute å koser oss. men nå er straks helgen over og det begynner en uke med brannvakt for mannen min, noe som vil si at det å dra på utflukter i godværet blir litt vanskelig. så hvis vi skal finne på noe må det være i nærheten av bilen vår. ellers har helgen forsvunnet med ett poff, vi har kosa oss masse og jeg har fått tatt igjen litt etterlengtet søvn. har også gjort et forsøk på å sette opp ett budskjett og gått igjennom begge våre kontoutskrifter fra mars får å se hvor pengene forsvinner og jeg vet godt at jeg har et bitte lite shopping problem og jeg er spesielt svak for nettshopping. men vi skulle likt og spare inn litt ekstra penger nå som vi kan så vi kan bruke de på det lille ekstra som gjør huset vår (som vi ennå ikke har funnet) til vårt drømme hus. så nå skal det kuttes inn og spares mer :) jeg er veldig spent, men nå har jeg satt meg veldig inn i hva vi bruker så det brude gå bra.dere får har en fin søndags kveld alle sammen, og en fin uke. jeg gleder meg litt til denne uken er ferdig siden det er litt styr når mannen har vakt og alt skal klaffe med ekstra barnevakt og andre ting. men det virker ihverfall som vi skal ha dette fine været en stund til, hvis det fortsetter sånn må jeg snart ha mitt første bad ;)

1 kommentar:

  1. Våren er herlig.. helt enig
    Håper du får ei god uke:-)

    SvarSlett