onsdag 11. november 2009

oppdatering :)

beklager dårlig blogging om dagene men her er det bare sjukdom og elendighet. leah begynte jo forje uke med forkjølse men på fredags morgen var ho mye værre så da var pappan hjemme med ho. lørdags ettermiddagen var forkjølsen satt seg i øynene også og hadde feber. så siden det har jeg vært hjemme med en syk tulle, bortsett fra en liten tur på jobb mandags ettermiddag og en liten tur på trening idag. da måtte jeg bare komme meg ut får det føltes som veggene bare kom nærmere og nærmere. blir gaaal av å bare være hjemme og å ha så lite søvn såå mange dager på rad. nå er tulla mye bedre i form, ikke feber og har ikke spydd på natta på noen dager. men i disse svineinfluensa dager er det jo så strengt så de vil ikke ha ungene i barnehagen på 7 dager når de har hatt feber. synes dette er en vanskelig ting å vurdere noen ganger, får helt forkjøla fri blir ho nesten aldri på vinteren. her kommer ihvarfall noen bilder fra dagene våres i det siste....
her hermes det får fult å ho fanget raskt opp at mamma satt med beina på bordet, så nå er dette den nye stillingen i sofaen, dette bildet er fra forje onsdag. det var sist ho var i barnehagen å da hadde ho også godt ammok med tusj på den fine røde jul i svingen ull buksa si :( det meste gikk heldigvis bort i vask med en del flekkfjerner på. det er veldig populært å lage nisse sjegg med skum i badekaret...

alle skal ha nisse sjegg... både pappa og mamma :)

hadde te selskap med bamsene :) må prøve å finne på noe når man har vært inne i samme leilighet i 4 dager, blir lei både store og små.
lille søte musa får en god snørr kos... 
når man går hjemme sånn som dette blir man ennda gaaaalere hvis det er rot over alt som det somregel er, idag har jeg ryddet i leke hylla på leah sitt rom. de står der ikke lenge da får de blir dratt ned.. ho roter dobbelt så fort som jeg rydder :)nå håper jeg tulla mi snart blir helt frisk så vi alle kan komme tilbake til den vanlige hverdagen igjen.. gleder meg faktisk til å komme på jobb i helga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar