tirsdag 24. november 2009

24. november

dagen idag, med bilder og ord. lille tulla stikker av fra morgen stellet og bentytter sjansen når ho kun er i bleia til å legge seg i den deilig skinposen som ligger på gulvet i stua. hun elsker og ligge i den. vill ikke opp igjen når ho har sovet i den og når jeg har den på gulvet inne legger hun seg stadig ned i ett par sekunder får å kose litt, men det er ekstra deilig uten klær på.og jippi det kom sol idag, er lenge siden jeg har sett den nå og ennda lenger siden jeg har vært ute i sola. siden lille tulla har vært syk i 3 uker nå, JA jeg sa tre uker. uff.. første barnehage året er hardt. her er sol oppgangen jeg så fra stuevinduet i morges.

så har jeg vært en liten tur på byen og levert lille tulla en tur hos bebe (min svigermor) jeg klare så klart å brenne av resten av pengene jeg hadde på kortet på denne halvtimes by turen. jeg blir stadig overasket over hvor god jeg faktisk er til å bruke penger. jeg burde absolutt vært rik.

så jeg måtte jo kjøpe denne kjolen fra chillnorway. har siklet på en sånn lenge og når jeg gikk forbi(nesten) havfruens hjørne som den lokale klesbutikken heter så jeg at de hadde fått inn voksen str igjen. har hatt kun barne str lenge nå. hun hadde kun to i smal, denne og en lilla. og når den itillegg passet så fint på meg kunne jeg jo ikke la være.. ikke sant?kjøpte meg også litt nips og naps og blir fort penger av det også. mest jule relatert pynt. nå har jeg akkuratt malt julekalenderen til leah et strøk og skal snart male ett til. jeg er veldig spent på hvordan denne ideen jeg har hatt i hode blir i levende live. det er jo kun en uke til den første nå så må få blitt ferdig. skal også lage en advents stake og en dør krans tenkte jeg. men tror jeg må drøye det til en annen dag.
nå driver jeg bare å små tuster og rydder og vasker litt her hjemme og venter på at lille tulla skal komme hjem. svigermor kjøpt hvite sofa trekk til meg på ikea så må få henta de og satt de på også, kanskje ikveld. det passer min smak litt mer en pappas hvite med sorte blomster. ha en fin fin tirsdag alle sammen 

1 kommentar:

  1. leah trives forran kameraet akkurat som sin mor ;D
    hun er så utrolig søt!
    alex

    SvarSlett