torsdag 26. februar 2009

torsdag


en liten oppdatering fra meg, torsdag idag og sola skinner, det er deilig å se snøen smelte nå, blir fort lei. varfall når man skal komme seg frem på de dårlig brøyta fortaua med barnevogn. idag skal jeg på kaffe med en kamerat, igår var jeg på baby sang og kaffe da også, blir en del kaffe turer når man har mamma perm. ser ut som det gode været ikke skal vare så lenge da, melder snø og regn til helga sikkelig dritt.  

ellers var jeg på spinning i går for føste gang på lenge så er tålig sår i rumpa. fikk sikkelig trenings kikk og lyst i går så da skrev jeg meg opp på sirkeltrening og yoga til idag, men typisk så må jan martin jobbe overtid til langt på natt så det kan jeg jo ikke. er det som er så vanskelig når man har små barn, det å komme inn i en god trenings rutine. men så får man jo også trilla og gått noen turer da. når ho er litt større kan jeg jo ha ho med opp dit, altså treningsenteret. på formiddagen, da er det ikke så mange der. liker ikke trene sånn i 6-8 tiden egentlig. da er det bare en hau med gutter der som står ved vektene og jeg tørr ikke gå bort dit da, føler meg sikkelig teit egentlig... :P

ellers får dere ha en god dag alle sammen, kom dere ut og nyt været. så lenge vi har det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar