tirsdag 3. februar 2009

Buksa strammer.

Selv om det ikke føles sånn så kommer sommern med storm skritt, å nå er det på tide å komme i form. sitter noen kg igjen etter jeg var gravid. jeg la på meg mye, masse av det var vann men det var jo også noen kg som sitter igjen ennå. jeg så rett å slett ut som en vandrene vannbalong når jeg var gravid, var helt forferdelig. så for meg var det ikke sånn: å det er så gøy å gå gravid. det var mer sånn: kan ikke den j... ungen komme ut snart før jeg sprekker. passa jo ikke normale sko de to siste måndene av svangerskapet, vagget rundt på krogs eller klogs eller hva det heter. 

men kan jo ikke bare skylle på det da. merker jo det at det blir mer sofa kos i helgene med alt tillbehøret av godis som må til får å kose seg. jeg blir nok aldri så tynn som jeg var før igjen, men det er helt greit. følte meg ikke spesielt tynn da men når jeg tenker over det nå, ser bilder og spessielt mine gamle bukser skjønner jeg jo at jeg var ganske tynn før. det handler heller ikke bare om det å være tynn får min del, men det å være i form. å ha energi til lenger enn kl 18 på kvelden. ønsk meg lykke til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar