fredag 13. februar 2009

fri noen timer...

leah sin bestemor, altså min svigermor har vært å henta leah og skal låne ho noen timer. jeg synes det er ganske deilig å få litt fri å få tid til husarbeid eller med selv. men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, husarbeid frister ikke og ikke trening med hvis jeg bare bruker tiden på å slappe av vet jeg at jeg kommer til å angre seinere når jeg må ta husarbeidet da. hva skal jeg gjøre.. sikkelig alvorlige problemmer jeg har her gitt.. he he.
uansett, god helg alle sammen. imorra skal kansje leah sove hos mamma så da skal vi finne på noe sammen for første gang på lenge, mann og kone :) hihi. blir nok noen øl med noen venner eller ut å spise middag eller noe. er jo faktisk valentins dagen i morra også, blir spennende å se om jeg får noen blomster eller noe. fikk jo en del forje helg da så forventer ikke noe nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar