mandag 9. februar 2009

søndags tur.




det var jo så utrolig nydelig vær på søndag, akkurat som idag. vi kledde oss godt å gikk en lang tur. bare langs veien da får det går jo ikke å ta vogna inn i skogen, men idag bestillte vi pulk på nettet så vi er forberedt til neste nydelige søndag, skal også kjøpe bæremeis til turer i skogen uten snø. noen av de fineste barndoms minnene jeg husker er de koslige søndags turene vi hadde. med bål fyring, båt turer og fiske turer. ingen er jo sur på tur :) så det er en ting jeg har bestemt meg får å ta opp igjen og også bringe inn i mine barns barndoms minner. å det går jo ikke ann å starte får tidlig med gode sunne vaner, eller hva ?  idag har jeg faktisk ikke vært ute å godt i det fine været, bestemoren til leah, altså min sviger mor. kom å lånte lille jenta noen timer så da utnytter jeg tiden til husarbeid å slappe av å lade bateriene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar