søndag 8. desember 2013

Mørk søndags morgen...






Det er koselig og mørkt ute, og jaggu har vi ikke fått bittelitt snø i natt. Men gradene stiger oppover så den forsvinner nok snart, derfor har ungene og mannan alt tatt turen ut i mørket får å kjenne litt på snøen i disse morgen timer. Minsten husker ikke snøen fra ifjor og når hun så den ut av vinduet utbrøt hun i ekstase: "fint, pappa laga"! Hihi to åringer er sjarmerende... Her er noen bilder fra kosekroken min som jeg endelig er "julepyntet-fornøyd" med! Litt gammelt og litt nytt, adventdstaken min er etter min oldermor og sikkelig retro, Den elsker jeg og mannen måtte frem med lodde verktøy her for den hadde fått hard medfartt i boden siden sist. Det lille juletret er i plast og fra kremmerhuset, kjøpt i år! Jeg er egentlig veldig anti plast, men i fjor hadde jeg et mini ekte juletre og det drøste så ekstremt så i år ble det heller dette, Og det går ikke ann å se at det ikke er ekte en gang. De tre små englene kjøpte jeg på byens brukt butikk og glasslysestaken med fire lys kjøpte jeg også på kremmerhuset. Nå skal jeg hive meg rundt å få i meg litt frokost og ta meg en dusj før dagens sysler skal i gang.. Eldste dattra skal i barnebursdag og seinere skal vi  ha kalkun middag hos svigers.. namnam!
Ha en fin 2. søndag i advendt alle sammen..
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar