onsdag 25. desember 2013

GOD JUL, alle mine kjære lesere...





















 
 
 Her er et lite bilde"ras" fra jul hos oss så langt, litt detaljer fra jule-intriøret, årets juletree og gårsdagens julepyntede famile. I går var vi hos min søster, hennes samboer og to søte små nevøer. Nissen kom med pakker og gavene ble vilt og nesten brutalt åpnet og vips så var det hele over. Leah sov over og Marie holdt overaskende ut helt til halv ni, da var det på tide å hjem å sove sengen... jeg håper hun kunne duppe av på sofaen men hun klarte ikke å finne roen når hun ikke var hjemme.Ungene fikk masse fint og var veldg fornøyd, det gjorde vi også. Og mannen overrasket meg veldig med en flott kartell lampe!! Jeg har nevnt tidligere at jeg ønsket meg en slik (og har siklet på en i to-tre år...) men jeg trodde ikke han følgte med når jeg snakket om slike ting! Nå skal jeg rydde og stelle litt her hjemme, og dekke et bord.. Svigerfar fyller år idag og vi skal ha hummer på menyen!
Ha en super duper deilig jul videre alle sammen!
-Jule-Klemmer fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar