torsdag 25. juli 2013

Nytt på jentenes rom!

 Marie har fått ny taklampe på rommet sitt, samt fine oppbevaringsesker i samme farge og mønster. Hun har også fått nye gardiner som jeg har sydd på de siste dagene, sikkelig spreke fargerike gardiner som har blitt til imens jeg har laget dem! Jeg har laget dem med et sort stoff bak så de sakl være så lys tette som mulig.




 Oppbevaringeskene kommer i sett på tre og er ganske store og rommer en del. På jentenes rom har de strømpebukser og sokker i dem. Den på nattbordet er foreløbig tom... Men der kan hun jo etterhvert ha truser!

 Leah har også fått ny lampe på sitt rom, og oppevaringsesker. Og hun fikk så klart rosa. Itillegg har jeg hengt opp ballerinane som vi pyntet med i bursdagen hennes.
 Her rommer også eskene strømpebukser og sokker! Super søte synes jeg, og bra at de var litt store så de faktisk kan brukes og ikke bare være til pynt!




 Dette bestilte jeg fra nettsiden lekmer.no og alt er fra en svenskt merke som heter "Farg och form"! De har i en del flere farger og har også andre typer lamper, masse fint og fargerikt til barnerommet!
Ha en fin fin torsdagskveld videre alle sammen!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar