onsdag 10. juli 2013

I sommerferie modus....









 I forje uke var jentene, jeg og tante Janne i dyreparken. Marie hadde ikke helt dagen og gråt blandt annet i bilen hjemmefra og helt frem! Det er i altså halvannen time!! Vi kose oss som best mulig fordi om og Leah hadde i hvert fall en super dag! Hun har jo sett kardemommeby som vi har spilt inn sikkert 40 ganger her hjemme så det er ekstra stas for henne i kardemommeby. Alt er så virkelig for henne. Vi kom ditt midt i en lite "forerstilling" da røverne tok trikken, og imens resten av folkemengden fulgte etter trikken og røverene gikk vi andre veien for det var litt for mange mennesker, men da fikk vi jo de tre røverne på egenhånd og de tøyset og tullet med Leah som ble helt stiv og stum og klamret seg fast i tante Janne! Det var sikkelig morro! Etter det trakk hun seg litt unna og når forestillingen fortsatte så trakk vi oss vekk og satt oss helt for oss selv i kardemommeby ved et bord. Men du kan tro jeg kvakk da jeg plutselig snudde meg og der hadde en av røverne satt seg sammen med oss ved bordet vårt.. hehehe! Det er så herlig at de går rundt i kardemommeby i disse rollene! Jeg blir jo minst like spent og nervøs som ungene ;-) hehehe!

 I går hadde mamma bursdag så jentene og jeg dro ut på hytta til henne og kjæresten og hadde en deilig dag der! Med pølse grilling, kakespising, krabbefisking (og der er jeg ivrigst, tro det eller ei) og før vi dro hjem i seks tiden spiste vi ny kokte krabber! Marie elsker reker og nå fant vi ut at hun elsker krabber også :-) en sikkelig sørlandsjente det der altså!


 Søstrene til mamma kom ut med deilige kaker!
 Min lille søster, mamma og meg! ikke ofte vi får tatt bilde sammen! Jeg trodde jeg hadde fått litt farge men ved siden av mamma så blir jo alle bleike da :-)

 Når mannen var ferdig på jobb heiv han seg i båten og kom ut til oss! bare ut denne uken nå så har han ferie han også :-)

Ellers koser jentene og jeg oss med treige morrar og masse barnetv! 
I dag skal vi til noen venner og grille! Det blir koselig! Her er sommeren igang!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar