fredag 21. september 2012

Gooood helg....





 
Fredag og mannen er hjemme og har pappaperm idag, vi nyter en sein frokost, stearinlys, nytt boligpluss og masse kaffe!! spisestua er full av bilder sortert i hauer og i helgen har jeg planer om å kose meg med å lime i album, nå ligger jeg nesten to år etter... jeg bestilte nettopp en pakke med litt klistremerker og gøye ting fra panduro, håper den kommer fort!! selv om hver enkel ting der ikke koser så mye klarer jeg på en eller altid måte å komme opp i tusen lappen når jeg bestiller der fra.. merkelig greier det der. helst skulle jeg bestilt myyyyyee mer, tilda tingene blandt annet, tror jeg kunne handlet inn alt hvis jeg hadde råd til det!
-klem fra Ida-

2 kommentarer:

  1. Så heldige dere er som har muligheten til å nyte slike morgener på en vanlig ukedag! Denne frokosten ser jo aldeles fortreffelig ut:) Fotoalbum til barna...(hmmm) jeg har 4 stk og er 15 år på etterskudd...Men i våres hadde jeg konfirmasjon og fikk sortert bilder i den forbindelse. Kanskje jeg skulle ta en tur innom Panduro's nettsider jeg også!! ;)

    SvarSlett
  2. Ja det er nydelig å ha gubben litt mer hjemme, men han skulle jo egentlig ha kjent på det å være hjemme helt aleine, uke etter uke med lille tulla. det er noe annet et å ha et par dager i uka samtidig som jeg er her :)
    ja regner vel med at det med album kommer til å gå treigere å treigere hvor eldre barna blir. men baby album må de ihvarfall begge få :)
    -klem fra Ida-

    SvarSlett