onsdag 5. september 2012

En herlig liten hjelper...

I ettermiddag fikk Leah og jeg begynt på å male de to kjøkkenstolene jeg kjøpte på loppis for et par uker siden. hun var kjempe flink, selv om jeg så klart malte over igjen der hun hadde malt, men merker veldig at hun blir eldre og mer tålmodig når vi holder på med slike ting. stol nr. 2 pusset hun helt selv og jeg satt til slutt og ventet på at hun skulle bli ferdig for hun var så nøye. de må nok ha et strøk til før jeg får de på plass, hadde opprinelig tenkt å ha en på Leah sitt rom ved skrivepulten, men så har jeg ombestemt meg å vil a de på kjøkkenet, og flytte Leah sin tripptrappstol opp på rommet hennes.. fargen ser du kanskje at er den isblå/turkise fargen som jeg allerede har malt på en krakk og på komoden i gangen, den går igjen også på kitchen aiden min <3 font="font">
 
 
 
Det var herlig å male og kose meg å skravle med den store veslevoksene fireåringen min..
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar