tirsdag 3. juli 2012

Vår nye lille ute plass...

Ja, da er flisene på plass og hagemøblene, så nå kan bare varme sommerkvelder komme så vi kan sitte her med et glass kald hvitvin og nyte kvelds sola etter ungene er i seng! mannen lovet meg å bli ferdig med flisleggingen iløpet av helgen, men det tok mye mer tid enn han hadde forventet så tidspresset angret han litt på.. men nå er det ferdig og vi er kjempe fornøyde. karmen rundt den store veranda døra har også fått et par strøk, nå er det bare den grønne kjøkkendøra igjen(og resten av huset...) får ikke bestemt meg om det skal bli hvit eller grå som utgangs døra, hva synes du?? og ellers skal den  stygge taklampa vekk og jeg vil ha spotter med dimming :-) det burde jo eletriker mannen min kunne fikse!


Det ble også mye mer gris med enn vi hadde forventet så det er godt vi ikke allerede hadde vasket plattingen, får nå MÅ den vaskes, eller høytrykkspyles!



Her er foresten ett før bilde.. dette bilde er fra når vi akkurat hadde begynt oppussingen her det var vel bare timer etter vi tok over huset.. var så ivrige på å komme igang, etter flere år på husjakt etter det rette huset! inne ser du mannen min som tar ned den store(beryktede) smigjernsporten som stor midt i stua, søstra mi og samboeren er på besøk får å se..





Idag er det litt husarbeid på planen, og så er det ned til byen og fikse bryna mine hus min faste hunpleier og handle inn litt forskjellige gaver, 4 års gave til en liten jente Leah skal i bursdag idag, baby gave til noen venner som har fått en liten gutt og 30 års gave til en venninde vi skal i bursdag til i helgen! montro om det er fellersferie kaos i byen nå...
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar