søndag 15. juli 2012

nyter ferien... og 5 års bryllupsdag!






Ja det er nydelig å ha ferie, selv om huset står mer på huet nå enn når det bare er meg og minsten hjemme. de siste dagene har jeg kosa meg og vært på byen med gode venner og skjemt bort meg selv med sikkelig ansiktsbehandling hos hudpleieren og en eller to turer på villvinmarkede. jeg hadde tusen kroner i lommeboka og planer om å handle inn akkurat det jeg kunne tenke meg på villvinmarkede i år, men jeg fant ikke noe sånn "det MÅ jeg ha". så det ble et par nydelige øredobber fra samme kunstner som jeg kjøpte et smykke fra for et par år siden, ikke så lett å se men det er små engler i. Og bortsett fra det hadde vi fem års bryllups dag i går!! det har gått så fort, det er fem år siden vi giftet oss og i juni var det 9 år siden vi ble kjærester! nå flyr jeg rundt og rydder og styrer her etter flere dager med avslapping så ser det ikke ut... og nå som Marie har begynt å åle seg rund på gulvet ser jeg at støvsugeren må oftere frem! i tillegg så jeg plutselig idag at hun hadde fått en femte tann, en nede vedsiden av de to "riskora" hun allerde har. så på den siste tiden har fortennen brøte igjennom og en nede, ikke rart hun har vært litt grinete og ikke helt seg selv. nei jeg ville uansett bare innom og si hei, følte det var fryktelig lenge siden nå... men nå må jeg hive meg rundt å gjøre noe jeg har drøyd lenge, skrive en nav søknad, grøsser bare noen sier nav... off, men det må gjøres og alt som er gjort er bedre enn det som er ugjort... eller noe sånt :-)

Ha en super ferie videre alle sammen!!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar