torsdag 5. juli 2012

FERIE...

På kjøkkenbordet:
 På stuebordet:
På stuegulvet:
 På kjøkkengulvet:
 Ja, nå har jentene og jeg tatt ferie. altså hverdagen for meg blir ikke så mye anderledes bortsett fra at jeg har to barn hjemme i steden for ett, så det er jo nesten mindre ferie.. mannen starter ferie til uka men da er planen og komme igang med påbyggingen og uken etter skal han være en uke på brannstasjonen på formiddagen og ha bakvakt på ettermiddagen og kvelden. men så skal vi ha en uke med avslapping alle sammen, og reise på ferie for første gang på lenge!! gleder oss såååå...!! jeg tror det blir minimalt med blogging i ferien alledere nå har jeg en fireåring hengene over skuldrene mine imens jeg skriver.. klokken er bare åtte og vi går begge i pysj men hun vil allerede på butikken og kjøpe is og ut og plukkeblomster!! så her er det bare å hive seg rundt! formen min har desverre heller ikke vært noe serlig i det siste, men jeg håper å at å ha ungene rundt meg hjelper på formen og humøret!
Så nå sier jeg egentlig litt ifra at det muligens blir litt stille fra min kant i de tre ukene fremover! men jeg kommer nok til å la høre fra meg for jeg kan ikke klare å la helt være tenker jeg!!
-go ferie klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar