fredag 15. januar 2016

tilbake for å blogge igjen?

 
Ja det er spørsmålet.
 

 
Nå er det veldig lenge siden jeg har blogget sist. Det var aldri slik at jeg bestemte meg for å slutte helt, det falt seg egentlig bare naturlig. Men den siste tiden og med jevne mellomrom har jeg tenkt en del på om jeg skal begynne å blogge litt igjen... og da sitter jeg igjen med mange spørsmål til meg selv. Hva kommer jeg til å blogge om nå? Kommer jeg til å få tid? Har jeg fortsatt noen lesere som er interessert i hva jeg skriver og tar bilder av?
 
Sist jeg blogget er godt å vel halvannet år siden, nærmere bestemt er siste innlegg fra mai 2014. Og hverdagen min da og nå er to helt forskjellige verdener. I august 2014 begynte jeg endelig på studiet som jeg lenge har ønsket, så nå i halvannet år har jeg hatt hverdag med å pendle fra Risør til Grimstad for å gå på barnehagelærer utdanningen (det som tidligere het førskolelærer) på UIA. For de som ikke helt vet hva det innebærer så kjører jeg altså en time hver vei får å studere. Dette er noe jeg trives veldig godt med, men det er hardt arbeid og jeg har øyeblikk eller perioder jeg tenker at dette klarer jeg ikke mer. Men nå er jeg allerede halvveis utdannet og lyse i tunnelen blir tydeligere og tydeligere.
Jeg er fortsatt interessert i interiør og ting som baking og slikt som før, men fokuset mitt er ikke så knyttet rundt dette som tidligere.
Så da er dette et forsøk på å begynne å blogge litt igjen, kanskje blir det mye interiør, kanskje blir det litt om hvordan det er å være tobarnsmor og fulltids student pluss pendlerliv på toppen av det hele. Men det vil tiden vise..
Legg gjerne igjen en liten kommentar!
Klem-Ida
 


2 kommentarer:

  1. Jeg ville blitt veldig glad vist du delte mer bilder og blogginnlegg med meg.
    Kjempe koselig blogg å leser & se på.
    Jeg liker jo selv mye interiør,mat men også det om hvordan hverdagslivet er,gode tips og andres erfaringer.
    Håper du kommer tilbake jeg.
    Ha en god fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre Christina Mari :)
    God helg til dag
    Klem Ida

    SvarSlett