fredag 22. januar 2016

Den fantastiske følelsen når det er....

...FREDAG!



 
Dette er en av mine svakheter, legge meg i badekaret med masse stearinlys rundt, en god bok (eller en serie på pcen) og et glass vin. Vi bygde på badet vårt for rundt 2-3 år siden og selv om det gigantiske badekaret tar mye plass så elsker jeg det! Og er fortsatt strålende fornøyd med valget her. De siste årene har jeg fått dilla på å lese bøker som denne, bøker som gjør at jeg kan leve litt lykkeligere i hverdagen og litt mindre bekymret (det er vel det vi alle egentlig vil?). Selve svaret er på en måte lett, alt sitter jo i hodet.. men godt innarbeidede tanke måter forsvinner ikke over natten, selv om man vet at det ikke alltid er godt for en å tenke de negative tankene.
Håper dere får en fin helg alle sammen!
Klem-Ida 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar