søndag 5. januar 2014

Søndag og kjøkken!






Gooood søndag alle sammen! Dette er liksom "helgen" min, når jeg har jobb på lørdag blir jo helgen veldig kort, men søndagen er veldig god å ha! Jeg har allerede vært på spinning, vi har spist amrikansepannekaker til frokost og jeg har tatt meg et deilig avslappende bad med hårkur og ansiktsmaske! Nå har Marie blunden sin og mannen og Leah er på skogstur i regneværet.. Jeg vasker og bretter tøy og har en gedigen hau med sjorter på strykebrettet som ligger å skriker på meg.. Seinere skal vi ha deilig hjemmelagede kjøttkaker hos mamma! En perfekt søndag rett og slett! Planen var egntlig at mannen skulle begynne på seng til Marie, men tiden strekker rett og slett ikke til idag så det får utsettes litt.. Målet er å få det ferdig denne månden. Hun er nå 2 år og ca 2 månder og begynner å bli klar for å komme ut av sprinkelsengen. Vi skal lage en "huleseng" i veggen slik Leah har på sitt rom, på den måten sparer man plass og får brukt den plassen under skråtaket til noe. 
Jeg prøver å blogge litt oftere nå og bli litt flinkere, men jeg føler kanskje det blir mye det samme... stue bilder og kjøkken bilder.. har noen spesielle ønsker? 
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar