tirsdag 19. november 2013

Bitte litt jul hos meg....












 Jeg klarte ikke å dy meg og klarte ikke å vente lenger... så igår når jeg gikk her å stellet og ordnet endte det opp ganske så "julete"! Men det er jo så koselig. Før julstiden er jo den beste, og jeg ser på instagram og noen blogger at jeg ikke er aleine med å starte julen tidlig i år. Alle de nye putene mine i sofaen er fra hmhome!! Jeg kjøpte ny lys på Nille i går, og der kjøpte jeg ogsåd et store hvite rådyre på spisestua og den i vinduskarmen i stua. Det lille hvite reinsdyret på stuebordet er fra "lille hvite" (butikk her i Risør, de har også nett butikk) og det er også små fuglene som jeg har festet i granbaret på spisestua! Nå venter jeg bare på en pakke fra kremmerhuset så skal jeg lage klar årets advendtsstake! Nå kommer straks en venninde av meg så skal vi til Arendal og handle inn til pakkekalenderene til ungene, å få det ute av verden :-)
Ha en super duper dag alle sammen!
-Klemmer fra Ida-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar