søndag 17. november 2013

BaThRoOm...






Litt bilder fra badet på en søndagskveld... når vi fant ut at vi kom til å bli en familie på tre jenter (imot en stakkars gutt) bestemte vi oss raskt for å bygge på badet. Tidligere stoppet badet med en yttervegg ved vaskeservantetn og vi hadde kun toalett og vask oppe og måtte ned på vakserommet for å dusje, og jentene badet i en liten balje i dusjen. Det fungerte fint det men det er helt nydelig å ha større bad, med både dusj og (verdensstørste) badetkar på badet oppe.
Nå klør jeg i fingrene etter å begynte å pynte til jul. I helgen har jeg hatt fri fra jobb men mannen har brannvakt så vi har ikke gjort så mye annet enn å være hjemme. Igår kveld begynte jeg på storrengjøring av kjøkkenet, men det er en stoooor jobb og jeg er ennå ikke ferdig. Isteden ryddet vi vekk alt fra kjøkkenbenken, som nå står utover spisestua og det hele. Og vi malte et støk i vinduskarmene og fikk idag oljet kjøkkenbenken (som var "long over do")!! 
Nå er planen å pusse litt vinduer på insiden og så ta et strøk i vinduskarmene i stua også, men etter jeg forspiste meg på ribbe og sjokoladepudding hos svigers istad ble jeg en smule daff :-P...
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar