søndag 22. september 2013

Nam nam.... kanelknuter!!



 Leah og jeg har bakt deilige kanelknuter idag! Mannen drar avgårde på jobb i morgen og skal kjøre 4 timer i bil, og blir vekke helt til onsdag kveld. Så da tenkte jeg han måtte ha noe og kose seg med i bilen på vei i morgen tidlig. Da ble det kanelknuter. Første gangen jeg har laget, så ble faktisk greit resultat. Her i huset pleier det å være mannen som står får gjærbakst og kanelsnurr baking, men nå tror jeg at jeg utkonkurrerte han i den greenen der ;-)




Nam nam nå skal jeg nyte denne!!
Oppskriften fant jeg når jeg googlet "kanelknuter" og jeg brukte denne fordi den var så bra forklart og inneholder også en link til film om hvordan de skal "knyttes" 
-Klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Det alt ser så deilig. Så snart jeg finner en oppskrift på google og jeg springe å lage . Denne vakre bollen av øret. Hvor har du kjøpt? Hilsen Anna

    SvarSlett