søndag 10. mars 2013

Fremgang på badet vårt!






Ja her har det skjedd ting siden sist dere! Gulvet har fått fliser, og det er helt like fliser som det lille badet hadde. Flinke mannen min har fått det helt gjevnt og man kan ikke en gang se at det er et nytt gulv og et gulv som er litt over to år gammelt! Flink, flink mann! Dusj hjørne har fått fliser, det ble fliser i samme stil som gulvet bare litt mindre størrelse på de i dusjen! Her kommer det en slaks dusjdør/kabinett løsning. Enkel og pen! Her holder mannen på med taket, slett tak likt som det opprinelige... Så gjenstår sparkling, pussing, maling av tak.. rørleggeren kommer en dag og så er det plater som skal på veggene! Og så kan jeg få male litt og bidra jeg også :-)!! gleder meg! Ser for meg at det nå ikke er lenge før jeg ligger i karet med et glass vin nå altså!
Ha en flott søndags kveld alle sammen, har har jeg begynt på ukesmeny planlegning og i samme slengen har jeg ryddet i tørrmat-skuffene og sett etter hva vi trenger! Deilig!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar