tirsdag 2. juni 2009

så ble det port...

nå er det litt tryggere får lille tulla oppi hagen. ikke at det er noe fare får at ho kommer til å stikke av i nermeste frem tid. setter du ho på gresset så blir ho sittende der, tørr ikke ta på det og kan jo ikke gå ordentlig ennå. er utrolig vitti å se på når ho detter på gresset. holder armene opp så de ikke skal være nær. å når ho satt på gresset i går med bukse uten strømpebukse og hun kjente gresset mellom buksa og sokkene løftet op begge beina med hennen så bare rumpa var nær gresset.
håper virkelig disse fryktene får gress, fjell og vann(sjøen/havet) forsvinner i løpet av sommern. hvis jeg eller mannen bader blir ho jo liv redd, var på stranda og vassa litt med ho på armen i går da så det hjalp litt. så når jeg gikk rolig ut i stigen og dukka under da ble ho faktisk ikke redd. men det er litt værre får meg å gå rolig ut i vannet enn å hoppe rett uti når det er 16,5 grader. men nå skulle vist forsmakken på sommern forsvinne igjen får denne gang, så da pakker vi vel bort bikinien litt til å.her er hvarfall porten, bare fryktelig irriterenes at man må vente med å male fordi det er sånn trykkinpringnert (det der kan jeg umulig har skrevet riktig, men dere skjønner hva jeg mener) lurer på hva som blir det neste jeg skal sette mannen til å gjøre nå... hmm, må tenke litt på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar