søndag 7. juni 2009

baby

var å leita i leah sine gammle klær idag. nei, vi skal ikke ha en til nå altså! men ett godt vennepar av oss får snart en liten gutte bebis og de hadde ikke kjøpt noen klær i den minste størrelsen, str 50. så da kom jeg på at mye av det minste tøyet til leah var i nøytralle farger som hvit, gult og grønnt. så da ble det en bære pose med babytøy som skal til danmark som lille elias skal låne av leah.
må si jeg ble forskrekka av hvor smått det var, kan ikke huske ho var så liten. har sakt det før og jeg vet det er fryktelig klisje men tiden går alt får fort. grunnen til at de fæle tærne mine er med på bilde er får å vise hvor liten dressen er, he he. så får alle dere med fotforbi, hold får øynene.må si jeg hadde litt guttete klær til leah også, blitt mer og mer rosa med tiden.

1 kommentar:

  1. Elias gleder seg veldig til at prøve klærne på.... kanske det kan gå litt fortere med at komme ut av magen nå ? ;)

    SvarSlett