søndag 3. juli 2016

nytt liv i gammel hobby



Jeg var ikke gammel da mamma introduserte meg for akvarell maling og jeg arvet hennes gamle maleskrin (det sorte på bildet her), jeg kan kanskje ha vært rundt 8 år når jeg og en jente som var et år eldre enn meg var på maleklubben sammen med rundt 10 pangsionister. Men etterhvert som jeg har blitt eldre har hobbyer blitt bare mer og mer nedprioritert, men jeg kjenner at jeg virkelig savner å ha en hobby som tidsfordriv hvor jeg kan glemme tid og sted, bekymringer og mas og bare være meg og leke meg med farger og motiv. 
nå til dags trengs det bare litt mer anstrengelse for å få, eller ta seg tid til sånt. og idyllisk som det kunne se ut et lite øyeblikk her nå hvor jeg hadde tenkt å nyte aleine tid med en kopp te og maling, tok det ca 5 minutter før det var to små her som også ville male! men så klart, koselig det også! jeg får ta aleine tiden når de er i seng isteden for, slik det pleier å være :)

Klem-Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar