fredag 11. mars 2016

pastell påske

Da har jeg fylt huset med litt påskestemning, det er jo bare en uke til påske.. synes ikke det er lenge siden vinter ferien jeg! i dag har jeg siste dagen av en 6 ukers praksisperiode så nå skal jeg straks hive meg i bilen og kose med på siste dagen i barnehagen før det er tilbake på skolebenken igjen. jeg har med en liten gave til barnehagen, de søte bøkene om Belle og Boo! med de søte tegningene og alle pastellene kunne jeg ikke dy meg og kjøpte tre stykker, en blir gave til barnehagen og de to andre beholder vi selv foreløpig. Ellers håper jeg dere nyter bildedrysset mitt på denne flotte fredagen, nå MÅ jeg hive meg rundt å få i meg litt frokost før jeg skal kjøre :) har også med meg en langpanne med Brownies i dag.. nam... nam.. håper den slår an hos ungene!











Nyt helgen folkens! klem-Ida!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar