mandag 14. april 2014

"HER BOR MARIE"

 
(Du kan tyrkke på bildene og få dem større!)











Da har vi endelig fått opp litt lamper, knagger og hyller på rommet til Marie. Hun har fått en månelampe inni sengen sin med bryter på veggen så det ikke er noen løseledninger å vikle seg inn i der. Og en liten kosekrok med tavle til å skrive på og rosa tallerkenhylle med noen av favoritt bøkene hennes. Ellers har vimpelrekken kommet opp på veggen igjen og et par bilder. Og jeg har ommøblert litt og prøvd å gjøre det litt koselig og fungsjonelt. Hun har et litt vanskelig rom å innrede synes jeg for det er lite og det er to dører på rommet hennes, og Leah må gå igjennom hennes rom får å komme til sitt rom. Mannen har snakket om å lage en gang på rommet hennes får å slippe dette, men jeg synes det blir dumt å ta av det allerede lille rommet hennes til en gang. Nå har hun også blitt så vant til at vi går gjennom hennes rom når vi skal legge Leah eller når Leah står opp at hun sover gjennom det og merker somregel ikke noe til det. Rommet til Marie har egentlig veldig lyse grunntoner med ett litt spennende gulv men jeg har frisket det opp med masse farger på forskjellige detaljer. Leahs rom er går mer bare i hvit og lysrosa, så her synes jeg det er deilig å putte inn masse farger. Bare å spørr hvis det er noe dere lurer på hvor er fra eller noe :-)
Ha en fin mandag og påske alle sammen! Nå må jeg hive meg i dusjen og få gjort litt fornuftig før jobb i ettermiddag!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar