onsdag 3. juli 2013

Soverommet!







Ja her er det, soverommet vårt! Påbygget er ferdig og nytt gulv er lagt! Men desverre er det veldig tomt her ennå. vi mangler en del, blandt annet skal det en kommode under vinduet og på den lange veggen vil vi ha skyvedørsgarderobe hele veien. Men foreløpig har vi en "åpen" løsning så vi har litt mer oppbevaringsplass. Nå må vi gjøre litt ute og snekkre ferdig verandan og inngangspartiet. Så skyvedørs garderobe får vente litt. Noe annet "nip" skal også inn her etterhvert, blandt annet har jeg lyst på nye nattbord og nattbordslamper. Jeg har lyst til å fylle senga med pyter, og jeg har litt lyst på en sengegavel... Jeg tenker kanskje en gammel dør som sengegavel hadde vært fint her, eller hva? Jeg har også lyst til å fylle veggene litt, kanskje noen bilder, og midt i rommet vil jeg ha en typsik garderobe puff!! Men alt dette kommer jo etterhvert, tar litt tid å "bo seg inn"!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar