søndag 28. juli 2013

Roser og neonRosa...









Nye putetrekk pryder  nå sofakroken her i huset, Jeg liker å mikse inn litt neonrosa i det eller ganske sukkersøstepastell intriøret mitt. Ellers prøver jeg meg forsiktig på gull trenden, Jeg ser i blader og butikker at det er mye gull i detaljer nå, på lysestarker, puter og annet nips. Jeg har ikke falt her for trenden men prøver jeg med en liten telys holder med hodeskalle på, Mannen var meget overasket av å finne en hodeskalle i den ellers søte stua. Glassvasken på bordet er også nytt og alt er fra H&M Home! Nå er det bare timer igjen av mannen sin brannvakt ute og vi skal nyte ferie igjen, starter med litt aleine tid for mor og far på kragerø SPA hotell og så blir det noen dager på hytta i skjærgården sammen med jentene våre!
-Klem fra Ida- 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar