lørdag 27. november 2010

hjemme strikket og 24 små pakker..

pakkene til Leah sin pakke kalender er pakket inn og julestjernen og nisser er tatt frem, skal ta litt bilder av "jule hjemmet" i morgen når det er litt bedre lys her. Leah er så heldig å ha en bestemor som er super til å strike, men hun er også så bestemt liten to åring at hun nekter å ta det på seg og klager på at det stikker å klør. og jeg som hadde planer om å bestemme hva hun skal gå med helt til atten årsdagen, ser ut som den planen gikk i vasken ganske tidlig :)

ellers har jeg vært på jobb idag og etter jobb var vi bare hjemme og slappet av og spiste middag, Leah har vært veldig trøtt og sliten på ettermiddagene i det siste så vi dråppet iskald og blåsete julegate åpning idag framfor å kose oss hjemme med fyr i peisen :)
jeg begynner å få litt stressa følse i kroppen av at jeg ennå ikke har fått bestilt jule kort eller den årlige julegaven til besteforeldre, kalendern ennå. så i morgen MÅ jeg få det unna tror jeg, så kan jeg senke skuldrene ett hakk, det trengs virkelig nå, igår var jeg så uheldig (dum) og rygget inn i en bil så det var de pengene til jul i år gitt. men gjort er gjort og spist er spist, det hjelper aldri og dvele over sine tabber, det blir ikke bedre av den grunn. nå har jeg studd i meg en halv pose ostepop og en halv melkesjokolade og skal bare rydde vekk småpakkene så ikke en spent to åring får øye på de i morgen tidlig, så er det rett i køya for ikveld tror jeg. håper alle har en super duper helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar