onsdag 10. november 2010

det tar litt tid....

å komme ordenlig på plass i nytt hus! fått hengt opp et par knagger og litt sånt idag og nå har jeg sendt mannen ned i kjellern for å male over spisestua ett strøk..
stua er foreløbig litt tom og stor... ikke noe på veggene ennå, det blir jo så tidlig mørkt og vi har ikke så godt lys her så det er lettere å få hengt opp litt på dagen..

her sitter jeg i skrivene stund, på min lille bloggepult :)


spisestua er foreløbig veldig tom, kun stoler og tørkestativ her ennå. fått opp et fat på veggen da :)


en knagg på kjøkkenet er praktisk..



litt remedier ved steikeplassen på kjøkkenet..



litt koselig vet oppvaskkummen må jo også til...


et rotete vaskerom... skal straks få en gardin her tror jeg :)


må jo ha det litt koselig på vaskerommet også da...


pynte litt på hylla her...




men kjøkkenet er fortsatt yndligs rommet :)


ha en fin fin kveld videre alle sammen... måtte bare oppdatere med litt bilder selv om ikke ting er 100% på plass ennå :)




3 kommentarer:

  1. Så fint dere får det!!! Gleder meg til å se mer bilder etterhvert! Hilsen sørlendingen

    SvarSlett
  2. Kjempefint kjøkken! Hvor har du fått tak i batteriet på oppvaskkummen?

    SvarSlett