søndag 5. mai 2013

UTE!

Jeg har egentlig litt sånn "angst" for å vise dere ute området vårt.. Det er jo fordi det ikke er som vi skulle ønske. Iløpet av de årene vi har eid huset her har vi konsentrert oss mest om inne og pusset opp hele huset, kjellerleiligheten og nå bygget på. Og det har jo ute området fått lide av desverre.... Men hvis dere klarer å se bort ifra den rotete triste hagen og veggene som griner etter vaske og maling så skal jeg vise dere hva jeg har gjort i helgen...





Utemøblene vi kjøpte ifor ha kommet på plass og Igår og idag har jeg sydd trekk til putene. Mix og matche puter! Det er nemelig forskjellige trekk på sidene så man kan velge hva man vil ha... Og ikke minst en sikkelig fargebombe! Vi trenger det iår som våren har vært så treig synes jeg, det er jo ingenting som blomstrer her ennå. Men ser nå på bildene at det mangler en blomst på bordet her :-)
Ha en fin søndag alle sammen. Her skal den tilbringes i hagen med familien, rydde litt, leke litt, sykkle litt... og drikke kaffe!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar