onsdag 13. juni 2012

Vårt nyeste familiemedlem:


Lille pus har flyttet inn til oss! vi hentet han på mandags kvelden så han var her i går når Leah våknet opp på moran på bursdagen sin! ja får Leah ble jo 4 år igår! tenk at jeg har så stor jente...
Leah finner stadig på nye navn til pus men jeg tror nok mor til slutt på sette ned foten og bestemme her, og da blir det det jeg ville ha kaldt barne mitt hvis jeg fikk en sønn, nemelig LINUS! han er veldig leken og etterhvert som han blir mer og mer trygg også veldig kosen. han sier ikke stort men piper litt når han synes han har fått litt lite oppmerksomhet og vil vi skal kose eller leke litt. og når han maler høres det ut som en bitteliten traktor...
Leah skal feires to dager til ende til helgen, med barnebursdag på lørdag og familie selskap på søndag men mimmi og bestemor kunne ikke vente og kom med gaven hennes i går, så det ble nesten en liten feiring i går også med vaffler og kaffe! Leah fikk en stor flott to hjulsykkel og sykklet stolt frem og tilbake i gata! av oss fikk hun bare lille pus, for kun for en måndes tid siden fikk hun en splitter ny DS 3D!
Nå skal jeg få i meg litt frokost og så er det på kaffeslaberas i dag! ha en fin dag folkens! nå er det kokt egg, kaffe og gårsdagens episode av "sinna snekkeren" (svergie)! og kanskje litt pusekos imens Marie sover(har første blunden, siden hun stod opp kl 5 idag!!!!!)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar