tirsdag 17. april 2012

lenge siden sist....

Ja det har vært litt stille fra denne fronten i helgen, på torsdag ble jeg nemelig ringt etter i barnehagen og måtte hente en liten febersyk og sliten jente, så i helgen har vi bare slappet av og pleiet syk frøken. hun ble raskt bedre heldigvis og var tilbake på plass i barnehagen i går, og ettermiddag har vi vært i barnebursdag og kosa oss! men når man går hjemme og barn leker fritt, og man har dyne og puter i sofaen og saft, brus, kjeks og annet snack som kan friste på stuebordet og barnetv på hele dagen, ja da er det ikke så mye inspirasjon til blogging igjen!


jeg har heller ikke rekt og rydde og vakse her ennå, og heller ikke prioritert det, idag har vi vært på helsestasjonen hvor Marie har fått vaksine og så har vi kosa oss på kafè. og ellers har jeg begynt å prioritere trening for fult igjen, og da har mye av fri tiden min på kvelden gått til det! det er nydelig å ha litt til for seg selv og "rømme" fra mann, barn og husarbeid i en times tid på kvelden og når man først har kommet seg på trening så er det jo faktisk gøy og man får jo mere energi av det etterpå!


Nå sitter jeg her å koser meg med nystekte knekkebrød, har et siste brett i ovnen og så skal det stekes brød før jeg tar kvelden! i morgen skal jeg til en dame å få sydd ut bunaden min litt, kroppen har forandrett seg litt fra jeg var 15 år og stod til komfirmasjon! ja, det er jo faktisk 11 år og to unger siden!! så det skulle vel bare mangle! I disse dager hvor jeg prøver å prioritere meg selv litt mer, så har jeg også fått kjøpt meg litt etterlengtet nytt tøy. salg på hm og jeg fikk meg en hau med topper og bluser, et mini skjørt og to par sko til litt over tusen lappen!! og så "måtte" jeg kjøpe meg disse blå skoene som jeg har kikket på hver gang jeg har gått forbi skobutikken i byen! de kostet det samme som alt det andre til sammen... obs... ikke fult så økonomisk kjøp!




Og til slutt vil jeg også takke koselige Notre de maison, for kjempe koselig blogg award til meg på hennes blogg! koselige ord om min blogg på hennes!


Ha en fin kveld videre alle sammen! jeg kommer straks sterkere tilbake med mer intriørbaserte innlegg! kjenner inspirasjon og lysten kommer krypende igjen nå ;)


-klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Så bra fomen er bedre. Viktig å unne seg litt.

    Vi har en give-away på gang. Kom innom og vinn fine premier da vel :)

    SvarSlett