torsdag 5. august 2010

peis og baderomsgulv

peisen i spise stua begynner å ta form, kjenner jeg irriterer meg litt over den leka muren som har blitt satt opp der, men det blir sikkert fint til slutt. jeg skal ihverfall ikke kreve at mannen skal slå den ned igjen. eller egentlig spurte jeg fint her om dagen men det er en bærevegg så det går ikke... og fliser på badet oppe har pappan min lagt for oss, det ble kjempe fint. gleder meg til å se når panelet kommer opp på veggene, lurer på å ha en kaffelatte farge eller noe sånt...


jeg går rundt i huset og myser og seg for meg ferdig resultat i hode med møbler og alt, lurer tilåmed på hvor jeg skal sette juletreet, siden vi har tenkt å være inne til jul er jo det aktuelt :)


1 kommentar:

  1. Blir sikkert kjempe fint når det blir ferdig. Er ikke bare bare med de bæreveggene bestandig.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett